2008. június 11., szerda

Evés helyett már csak táplálkozás

Amikor felrakták a fogszabályzót, csak azt hittem, hogy majd tudok én enni, csak lassabban vagy nehezebben. Az evés - mint élvezeti forrás - megszűnt számomra létezni. Mostantól leginkább csak táplálkozom, mert a sok fogmosás árt, na meg persze minek enni, ha nem annyira hiányzik? :) Kész fogyókúra, nem értem, eddig miért nem vezették be ezt a köztudatba :D

Más is történt az elmúlt napokban, amiért kicsit késett a bejegyzés. Egyrészt hétfőn elmentem bulizni, aminek csak annyi vonatkozása van, hogy csak fél liter hideg ásványvizet ittam, és ezzel este hattól reggel tízig evés nélkül fennmaradt a viaszka hibátlanul. Nem egészen két nap alatt teljesen rendbejött a viasz segítségével a szájbelsőm, úgyhogy mindenkinek nagyon jó szívvel tudom ajánlani, hogy szerezzen be belőle és használja is sokat!

A másrészt illetőleg azt hittem, nem lehet rosszabb, mint hogy az egyik kiálló ívvég böködi a szájam belsejét hátul, de... tévedtem :) Nem olyan vészes, mint amilyennek tűnik az elmondásom alapján, csak picit nyafogós vagyok most, mert rosszul lettem a gyűrű felrakásánál.

Szóval ünnepélyesen bejelentem: ma a szeparációs pöcköket felváltotta a gyűrű, amibe az ív vége került bele, így most nem az ív böködi a számat, hanem maga a gyűrű. Aki még nem látta volna, az nemsokára megcsodálhatja közelin az összes pöcökséget, amit a számban felülre elhelyeztek, mert felteszek egy kommentált galériát a saját változásaimról.

Ez, ha jól számolom, a hatodik napom az ívecskémmel, úgyhogy ideje elkezdeni pár dologról írnom, úgymint miért jó a fogszabályzó mellett dönteni, hogyan lehet túlélni ezt az időszakot, és egyéb hasznosságok :) Nemsokára e célból hírlevél is lesz, hogy minden fontos dolog a postaládádban lapuljon, ami nem rólam és a fogszabályzómról, hanem kifejezetten Rólad szól!

Rita

Nincsenek megjegyzések: