2008. július 4., péntek

News a nyúzásról

Aki azt hinné, hogy csak az első pár napban tud fájni a fog, meg talán még párszor alakulgat, annak szólnék, hogy már 3-4-ik alkalommal van olyan fogmozgásom az első hónapomban, hogy nehezemre esik fogat mosni. Egészen pontosan akkor lesz látható, hogy milyen változásokat csinál az orvosom, ha meglátod a breketteket sorban, úgyhogy nemsokára lesznek szép közelik a kék-fehér csodáról. :)

Önligírozó fogszabályozóm van (ezt nemrég tudtam meg), ami kevesebb orvoshoz járást jelent. A mechanizmusáról meg fogom kérdezni az orvosomat, mindenesetre ébredtem már arra, hogy roppan a fogam, aztán húzza ezerrel a szerkezet lejjebb. A szemfogaim így már egészen normális helyen vannak, eddig magasan voltak az állkapcsomba ágyazódva.

Na de fogroppanás máshogy: sajnos a fogszabályozóval tényleg önmegtartóztatást kell gyakorolni, ami a magos és kemény ételeket illeti. Kedvenc svéd áruházunk éttermében a szemfogamról letört egy adag zománc, amitől majdnem szívrohamot kaptam, de aztán hazaérve láttam, hogy nem is olyan nagy a baj.

Mindenesetre a svéd, barna magoskenyeret és társait nagy ívben kerüld el, mert én már pórul jártam a majszolásukkal.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!

Egy élmény volt olvasni eddigi bejegyzéseid, amire egyébként teljesen véletlenül bukkantam! Én 26 éves "kisleány" vagyok és holnap immár harmadszor belépek a fogszabályzósok táborába...éljen a csilllliiivilli ezüst protko:)
Kitartás Neked is:)
Üdv: J.